Seko mums

4 veidi, kā palielināt saņemto dzeramnaudu

Viesmīlības jomā lielu daļu ienākumu veido dzeramnauda. Lieliska un atmiņā paliekoša apkalpošana ne tikai palielina dzeramnaudu, bet veicina klientu atgriešanos restorānā, kas savukārt atkal ne tikai palielina dzeramnaudu, bet uzlabo arī restorāna finansiālo stāvokli.

1. veido saiksni ar apmeklētājiem

Noteikti laipni sagaidi apmeklētājus un iepazīstini ar sevi. Pajautā, vai viņi šeit kādreiz ir vakariņojuši. Ja nav, tad pastāsti par ēdienkartē pieejamiem ēdieniem un citiem restorāna piedāvājumiem. Ja apmeklētāji iepriekš te jau ir bijuši, pateicies viņiem par to, ka viņi šeit ir atgriezušies, un pastāsti par izmaiņām ēdienkartē, ja tādas ir.

Ja apmeklētāji min, ka viņi ir no citas pilsētas, tad droši pajautā, vai pilsētā ieradušies biznesa darīšaās vai atpūtas nolūkos. Iepazīstot viesus tuvāk un izveidojot ar viņiem personisku saikni, parādīsi, ka interesējies par viņiem. Šādā veidā apmeklētāji jutīsies ērti un varēs tev uzticēties. Veicinot uzticēšanos, tu veicināsi arī lielāku dzeram naudu.

2. ieteicamā pārdošana (suggestive selling)

Tā vietā, lai vienkārši viesiem pajautātu, ko viņi vēlas dzert, pamēģini ieteikt konkrētus dzērienus. Iesakot dzērienus, piedāvā gan alkoholiskus, gan bezalkoholiskus. Iesakot konkrētus dzērienus, tu iedrošini apmeklētājus pasūtīt nedaudz vairāk nekā tikai ūdeni. Noteikti iesaki dzērienus, kas pieejami vai ir raksturīgi restorānam, kurā strādā. Lai gan var likties, ka, iesakot konkrētus dzērienus, tas neko daudz nemainīs, tomēr kokteiļi ir nedaudz dārgāki par sulām vai gāzētu ūdeni. Atceries – jo lielāks rēķins, jo lielāka dzeramnauda.

3. esi vairāk nekā tikai labs

Apkapojošajā nozarē ir daudz labu viesmīļu. Labi viesmīļi papildina glāzes, kad apmeklētāji to palūdz, aiznes tukšos šķīvjus un kopumā labi apkalpo. Tikmēr lieliski viesmīļi pamana, ka viesu glāzes paliek tukšas un papildina tās pirms kāds to viņiem palūdz. Pievēršot rūpīgu uzmanību apmeklētājiem, tu vari piepildīt viņu vēlmes pirms viņi paši tās ir apzinājuši. Katru reizi, kad, piemēram, papildini viesu glāzes, pirms viņi to ir palūguši, tu uzlabo viņu pieredzi restorānā. Jo labāk tu pret viņiem izturies, jo labāka būs dzeramnauda.

4. piedāvā papildinājumus

Ja klients pasūta, piemēram, vistas svietstmaizi, piedāvā viņam to aizstāt ar līdzīgu, bet dārgāku. Piedāvājot līdzīgus ēdienus vai piedāvājot tos papildināt ar kādu noteiktu ēdienu, tiek palielināta arī rēķina kopsumma. Papildinājumi ēdieniem var būt dažādi, piemēram, par papildu samaksu var piedāvāt pie salātiem pievienot vistu vai sviestmaizei pievienot papildu bekonu, vai burgeram pievienot papildu sieru. Pārlasi ēdienkārti, lai saviem viesiem vari piedāvāt dažādus variantus. Šādā veidā var palielināt rēķina summu, kas procentuāli palielina arī dzeramnaudu.

Iepriekšējais raksts Nākamais raksts